Terkini | New

Pandang Pertama PRISM+ Aura Pembersih Udara Pintar dari PRISM+Jenama TV Google 4K Terlaris

Pandang Pertama PRISM+ Aura Pembersih Udara Pintar dari PRISM+Jenama TV Google 4K Terlaris

Kali ini akan kami kongsikan kepada anda Pandang Pertama PRISM+ Aura Pembersih Udara Pintar yang menjadi pilihan pengguna bagi bagi tahun 2024 yang telah dilancarkan baru-baru pada bulan mei bersama PRISM+ Luna sistem penghawa dingin dan PRISM+ Aura Pembersih Udara Pintar. Kali ini kita akan melihat  PRISM+ Aura Pembersih Udara Pintar untuk tatapan semua


PRISM+ Pembersih Udara Pintar PRISM+ Aura, dilengkapi dengan teknologi penapisan gred perubatan HEPA H13 terkini yang padat, anggun dan cekap tenaga. PRISM+ Aura direka dengan sempurna untuk menghapuskan zarah bawaan udara berbahaya dalam ruang tamu seperti bilik tidur dan bilik belajar dengan bijak.


PRISM+ Pembersih Udara Pintar PRISM+ Aura boleh menggunakan aplikasi PRISM+ Connect,bagi menyokong kemasukannya ke dalam automasi rumah. Aplikasi ini menawarkan ketersambungan kepada rangkaian perkakas rumah pintar PRISM+ yang membenarkan pemilik rumah akses jauh ke peranti mereka.






Selain daripada akses jauh, PRISM+ Connect juga akan mempermudahkan pemilik rumah dengan menyediakan rutin bila hendak mengaktifkan pembersih udara mereka berdasarkan sama ada pada masa atau apabila kualiti udara bilik menurun melebihi tahap yang boleh diterima untuk memastikan kesegaran pada autopilot.


Kajian Insights of PRISM+ Aura Smart Air Purifier yang berfungsi seiring dengan penderia inframerah peranti untuk mengesan kualiti udara di rumah. Aplikasi PRISM+ Connect akan memainkan peranan penting bagi mempermudahkan harian pengguna.


PRISM+ Aura dijual pada harga RM379 untuk model Alpine White dan RM399 untuk model Space Grey. Untuk maklumat lanjut, layari www.prismplus.my

PRISM+ Lazada- (15 May)

PRISM+ Shopee- (15 May)