Terkini | New

Tingkatkan Kecantikan Anda Dengan Kolagen Oleh Watsons White Regeneration

Tingkatkan Kecantikan Anda Dengan Kolagen Oleh Watsons White Regeneration

Penyelesaian Pencerahan Menyeluruh Dibuat dengan Kolagen Vegan Collume

“Collagen by Watsons” telah menghasilkan rakan penjagaan kulit yang boleh dipercayai untuk semua jenis kuli selama ini. Menetapkan semula keperluan pengguna hari ini, ia sentiasa menjadi rangkaian produk yang mencipta trend dan berkualiti yang menjadikan Kolagen oleh Watsons terus dipercayai selama bertahun-tahun.

Memperkenalkan rangkaian White Regeneration yang serba baharu dari “Collagen by Watsons” yang menawarkan penyelesaian pencerahan menyeluruh yang melindungi daripada tona kulit tidak sekata dan kusam. Dibuat dengan Collume®️, kolagen vegan dengan bahan aktif penjagaan kulit dalam formulasi vegan ini membantu memulihkan keanjalan, kekenyalan dan ketegangan kulit - ia 20 kali lebih berkuasa daripada kolagen marin dalam melembapkan kulit, melindungi daripada cahaya biru dan memperbaiki ketegasan dan keanjalan kulit.

Meningkatkan White Regeneration lebih lanjut termasuk Vitamin C Plus yang menggabungkan kekuatan terbukti dari 3 jenis Vitamin C - Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ascorbyl Glucoside, dan Sodium Ascorbyl Phosphate. Ini selanjutnya mencerahkan dan melindungi daripada tona kulit tidak sekata serta melindungi daripada hiperpigmentasi kulit dan bintik hitam. Untuk menghidrat kulit secara mendalam dan menguatkan penghalang kulit, formula ini juga termasuk 2% Niacinamide yang melindungi daripada tona kulit tidak sekata dan mengawal sebum.

Rangkaian “White Regeneration” meningkatkan produk utama termasuk White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Purifying Peeling Gel 100g (RM49.90) yang mengelupas untuk mendedahkan kulit yang lebih cerah dengan serta-merta. Ia membantu membersihkan sel kulit mati untuk kulit yang lebih cerah dan berseri dan disyorkan digunakan 2-3 kali seminggu. Untuk menyegarkan dan menyemarakkan kulit kusam, White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Intensive Serum 35ml (RM75.90) terbukti mencerahkan dan menghidrat untuk membantu menyokong kulit yang lebih tegang, jelas dan berseri. Untuk menyerlahkan kecantikan semula jadi kulit dengan pencerahan segera, White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Instant Finishing Cream 50g (RM69.90) dengan asas berkilauan memberikan kesan glow tanpa solekan yang cantik dan boleh dicampur dengan asas solekan untuk meningkatkan kesan pencerahan dan pelembapan untuk solekan yang tahan lama. 



Rangkaian “White Regeneration” dari “Collageb by Watsons” juga termasuk White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Refreshing Cleanser 125ml (RM39.90), White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Bubble Cleanser 150ml (RM49.90), White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Clarifying Toner 130ml (RM49.90), White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Purifying Peeling Gel 100g (RM49.90), White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Cleansing Wipes 30s (RM18.90), White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Illuminating Night Cream 50g (RM69.90), White Regeneration Vitamin C Plus & Niacinamide Radiant Eye Gel 20ml (RM49.90).

Pelanggan juga boleh mengunjungi booth Boost Your Glow White Regeneration yang baru dilancarkan di Sunway Velocity, Tingkat 1 dari 9 hingga 14 Julai 2024 untuk menikmati diskaun RM10 apabila mereka membelanjakan RM50 untuk rangkaian produk Collagen by Watsons White Regeneration. Selain itu, pelanggan boleh mendapat hadiah percuma apabila mereka membelanjakan RM80 dan ke atas.

“White Regeneration” dari “Collagen by Watsons”  kini boleh didapati di kedai Watsons di seluruh negara dan dalam talian. Layari https://www.watsons.com.my/all-brands/b/154302/collagen-by-watsons  

untuk mengetahui lebih lanjut mengenai rangkaian “White Regeneration” dari “Collagen by Watsons”.