Terkini | New

Kolagen Revolusi Kini Kini Terdapat Di Watsons

Kolagen Revolusi Kini Kini Terdapat Di Watsons

Kolagen Dwi-Fungsi Pertama Korea untuk Pelembapan Kulit dan Perlindungan daripada Kerosakan UV


Mengenai kecantikan dan kesihatan, seseorang tidak akan terlepas melihat ke Korea untuk pengeluaran luar biasa yang berkualiti tinggi, terbukti secara saintifik dan terbukti. Dengan kecantikan, kolagen juga memainkan peranan penting yang dikenali untuk mengekalkan kesihatan kulit dalam jangka masa panjang.


Newtree Group memperkenalkan jenama revolusioner EVER COLLAGEN, yang pertama di Korea yang menghasilkan kolagen dwi-fungsi yang bukan sahaja mengekalkan kelembapan dan keanjalan kulit yang sihat tetapi juga menambah sebagai perlindungan untuk kesihatan kulit daripada kerosakan UV. EVER COLLAGEN ialah kolagen molekul rendah yang diperoleh daripada kolagen ikan menggunakan proses pembuatan proprietari, yang memastikan penyerapannya pantas oleh badan manusia.



Fungsi EVER COLLAGEN bertindak sebagai dwi-fungsi; pertama sekali ia memperbaiki kedutan periorbital, keanjalan kulit, dan penghidratan kulit. Kesan pengurangan kedutan (penilaian visual) diperhatikan. Kedua-dua skor penilaian deria kedutan periorbital dan penilaian visual menunjukkan kedutan berkurangan kajian yang membandingkan antara kumpulan ujian dan kumpulan kawalan.

Selepas 12 minggu penilaian, kumpulan yang menggunakan EVER COLLAGEN menunjukkan peningkatan ketara dalam keanjalan kulit (R5) dan penghidratan, seperti yang diukur melalui penilaian instrumental. Peningkatan ini adalah lebih tinggi berbanding kumpulan plasebo.



Kedua, EVER COLLAGEN juga bertindak membaiki kulit yang rosak (kedutan) akibat ultraviolet. Selepas 12 minggu penilaian, kumpulan yang menggunakan EVER COLLAGEN menunjukkan pengurangan ketara dalam kekasaran kulit (R1), purata kekasaran (R3), dan kedalaman kehalusan (R4), seperti yang diukur oleh penilaian instrumental. Pengurangan ini jauh lebih besar berbanding kumpulan plasebo. (Penglihatan kulit SV600).


Untuk mengukuhkan lagi cadangannya kepada Malaysia, Kumpulan Newtree juga melantik Han Xiiao Aii sebagai duta jenama untuk EVER COLLAGEN eksklusif hanya di Watsons. Han Xiiao Aii yang merupakan  pelakon terkenal mewakili persona jenama wanita dan mengekalkan kepentingan memiliki kulit yang sihat dan berseri.



Bersempena dengan pelancaran EVER COLLAGEN di Malaysia, dan perkongsian eksklusifnya dengan Watsons sepanjang minggu pengaktifan kini diadakan di Atrium Timur di Midvalley Megamall di mana pengguna boleh mempelajari dan memahami lebih lanjut tentang penawaran produk EVER COLLAGEN sambil menyelami pelbagai aktiviti termasuk putar dan  menang.


Pembuatan aksesori telefon DIY, peraduan Instagram dan banyak lagi. EVER COLLAGEN 10pc kini boleh didapati di kedai Watsons dan dalam talian pada harga RM33.90.

Untuk maklumat lanjut layari https://www.watsons.com.my//ever-collagen