Terkini | New

Majlis Pra Pelancaran GV Ride E- hailing Terbaharu Tempatan

Majlis Pra Pelancaran GV Ride E- hailing Terbaharu Tempatan Lebih Jimat Dan Mesra Pelanggan


GV Ride bermaksud Green Vision iaitu syarikat mesra alam dan merancang untuk memperkenalkan kereta elektrik pada akhir tahun 2024 untuk kegunaan individu, pemandu, dan penumpang. 



GV Ride adalah syarikat e-hailing tempatan yang komited untuk menjaga operasi, manfaat dan keuntungan dalam Malaysia. GV Ride menawarkan solusi tempahan yang mesra bajet yang direka untuk memenuhi keperluan pemandu dan penumpang yang memastikan perkhidmatan yang lebih baik dengan sentiasa mendengar maklum balas daripada pemandu dan penumpang.


Tidak ketinggalan, sebagai salah satu daripada 30 syarikat yang berdaftar dengan APAD, kami akan menyediakan EVP untuk pemandu sebelum akaun dalam talian mereka diaktifkan. GV Ride adalah inovatif dan disesuaikan dengan keperluan hari ini. Ciri rundingan harga unik kami membolehkan penumpang menetapkan tambang pilihan mereka, dan jika pemandu bersetuju, perjalanan disahkan, penumpang boleh memilih pemandu mereka, menjejaki lokasi mereka, mendapatkan anggaran masa ketibaan, dan menggunakan pelbagai kaedah pembayaran. Tambahan pula, anda mempunyai pilihan untuk memilih kereta pilihan.


GV Ride bakal menyediakan sistem yang fleksibel untuk kedua-dua pemandu dan penumpang, menggunakan sistem bidaan. Kadar pemandu minimum bermula dari RM1.25/km. Untuk pra- pelancaran GV Ride menawarkan bonus untuk pick-up lebih dari 5km jauh.

GVV ditubuhkan pada tahun 2023, dan kami telah memulakan penyelidikan kami. Aplikasi kami adalah penyelesaian white-label yang disesuaikan dengan pemandu dan pengguna tempatan. Semuanya diuruskan secara tempatan, memastikan operasi sistem IT 24 jam.



Nantikan kempen pengiklanan pemandu, Kod promo dan baucar untuk pengguna akan disediakan tidak lama lagi. Kadar komisen kami adalah jauh lebih rendah daripada mana-mana syarikat e-hailing di Malaysia dan bakal memperkenalkan kereta elektrik untuk pengguna dan skim penjimatan di mana pemandu boleh menyewa kereta elektrik. 

Untuk maklumat lanjut sila layari https://gvride.com/ . Jadi, tunggu apa lagi? Alami perbezaannya dengan GV Ride!