Terkini | New

Mulakan Pengalaman Flip It Up Bersama Samsung Di Ampang Skate Park

Mulakan Pengalaman Flip It Up Bersama Samsung di Ampang Skate Park


Gen Z telah mentakrifkan era kesaksamaan dan kesaksamaan yang tertanam ke dalam Sukan Olimpik dan Paralimpik Paris 2024. Sebagai generasi terbuka, yang mewakili kuasa kolektif, cita-cita mereka bergema dengan etos Samsung iaitu "Terbuka Sentiasa Menang", di mana baharu pengalaman memberi laluan kepada pencapaian bermakna yang membuka perspektif baharu dan kemungkinan yang tidak terhingga untuk manfaat semua.

Bukan sekadar demonstrasi kebolehan olahraga, Sukan ini mewakili kepelbagaian dan keterkaitan komuniti global kita, semangat kerjasama terbuka untuk masa depan yang lebih baik. Dengan ideal ini, Samsung membuat "Permainan Terbuka Luas", menghubungkan pelbagai komuniti bersama-sama, di mana semua orang boleh melibatkan diri dengan atlet dan satu sama lain, mengubah Sukan Olimpik dan Paralimpik menjadi detik budaya terbuka.

Dengan kemasukan papan selaju dalam Sukan Olimpik, sukan ini telah melonjakkan budaya papan selaju dan pengaruh Gen Z pada permainan menjadi tumpuan. Sebagai menghargai budaya dan Gen Z yang mentakrifkannya, Flip It Up di Gerai Pengalaman Galaxy AI, dikuasakan oleh Galaxy Z Flip6 dan Z Fold6, di Urban Skate Plaza, MRT Ampang Park, pada 10 Ogos 2024, dari 4 ptg hingga 11p.m.


Flip It Up merangkumi falsafah pemain papan selaju untuk menolak sempadan dan membalikkan jangkaan. Perayaan cita-cita pemain papan selaju untuk menjadi versi diri mereka yang lebih yakin, kreatif dan berani. Ia adalah cahaya yang menyinari kuasa transformatif Gen Z yang membolehkan semua orang meluahkan aspek identiti dan personaliti mereka yang berbeza, membalikkan siapa mereka teras. Semua perkara adalah mungkin dan potensi dalam diri adalah tidak terhad, kerana mereka Membalikkan, menumbangkan jangkaan dan mencabar diri mereka dengan cara yang bermakna.


Flip It Up akan menampilkan siri aktiviti yang dipilih susun:

Gerai Pengalaman Galaxy AI
Permainan Skate
Bengkel kreatif
Pasaran Komuniti

Untuk maklumat lanjut tentang siri Galaxy Z, sila lawati: