Terkini | New

HMD Bakal Menembusi Pasaran Malaysia: Memperkenalkan HMD Skyline and Pulse Series

HMD Bakal Menembusi Pasaran Malaysia: Memperkenalkan HMD Skyline and Pulse Series


HMD, inovator teknologi dan pengganggu di sebalik telefon Nokia sejak 2016, sedang memulakan era baharu inovasi manusia. HMD melakukan perkara secara berbeza. Jenama yang mengutamakan manusia yang membangunkan produk yang meningkatkan kehidupan pelanggan dan menghubungkan mereka – dengan cara yang betul. Mengutamakan kemampanan, serta orang ramai, syarikat itu telah dianugerahkan penarafan Platinum Ecovadis - skor tertinggi untuk anugerah kemampanan yang dicari - untuk tahun ketiga berturut-turut. Sesuatu yang tidak dicapai oleh pengeluar telefon lain.


Siri Pulse HMD: Standard Baharu dalam Kebolehbaikan Telefon Pintar

HMD bukan sahaja mengenai reka bentuk yang cantik; ia mengenai kemampanan dan memperkasakan pengguna. Siri HMD Pulse baharu yang terdiri daripada HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ dan HMD Pulse—sedang menetapkan standard baharu untuk kebolehbaikan telefon pintar. Dengan 'Kebolehbaikan Gen 1,' peranti ini direka bentuk untuk mudah dibaiki oleh pengguna sendiri.


Sebagai sebahagian daripada pendekatan perintis HMD untuk kebolehbaikan, sama ada paparan retak, port pengecasan yang bengkok atau bateri yang habis, pengguna kini boleh mengambil kit pembaikan sendiri dengan kerjasama iFixit, membolehkan mereka membaiki telefon mereka di rumah. Ia sejajar dengan misi HMD untuk memenuhi keperluan pengguna yang semakin mencari teknologi yang mampan dan boleh dibaiki.


Memperkenalkan HMD Skyline: Telefon Pintar Wira untuk Generasi Baharu

HMD teruja untuk mengumumkan ketibaan HMD Skyline, telefon pintar 5G pertama jenama itu, yang akan dilancarkan di Malaysia pada September 2024. Telefon pintar ini menentang konvensyen dengan reka bentuk berani dan ciri inovatifnya. Diilhamkan oleh aliran 'Brat Girl' pada musim panas ini, HMD Skyline adalah nakal, nakal dan tidak takut untuk melanggar peraturan menjadikannya teman yang sempurna untuk mereka yang menjalani kehidupan mengikut syarat mereka sendiri.

Dilengkapi dengan kamera hadapan 50 MP yang menakjubkan dengan autofokus dan penjejakan mata, HMD Skyline memastikan swafoto paling tajam dan terbaik dengan setiap tangkapan. Dengan teknologi 'isyarat selfie' yang inovatif, pengguna hanya boleh membuat tanda damai atau salah satu daripada tiga gerak isyarat tangan lain untuk mengaktifkan kameratidak perlu menekan butang atau menetapkan pemasa. Tiga kamera belakang OIS Hibrid 108MP menawarkan mod potret dengan kesan bokeh, gambar dekat yang jelas dengan zum x4 dan tangkapan pemandangan yang menakjubkan dengan mod ultra lebar 0.5, semuanya dipertingkatkan oleh AI Capture Fusion untuk perincian maksimum.

Tetapi inovasi tidak berhenti di situ. HMD Skyline memperkenalkan Mod Detoks, aplikasi baharu yang berkuasa yang membolehkan pengguna menyesuaikan detoks digital mereka, memfokus pada dunia sebenar dan mengekalkan pengalaman telefon pintar yang seimbang. Dengan hayat bateri 48 jam dan pengecasan magnet Qi2, HMD Skyline dibina untuk mereka yang memerlukan telefon yang boleh bersaing dengan kehidupan pantas mereka.


Visi Pelbagai Jenama HMD: Zitron Dinamakan Pengedar Sah di Malaysia

Pembuat telefon Nokia sejak 2016 akan mencipta peranti asal HMD baharu, terus menjual telefon Nokia dan bekerjasama dengan rakan kongsi menarik yang anda pasti kenali sebagai sebahagian daripada visi berbilang jenama.

Selain itu, di Malaysia, Zitron Fulfillment Sdn Bhd, pengedar sah untuk semua peranti HMD, tidak lama lagi akan menawarkan siri HMD Pulse dan Skyline, membawa produk revolusioner ini ke pasaran tempatan. Nantikan butiran harga dan ketersediaan tempatan.

HMD Pulse Pro, menampilkan 8+8GB RAM dan 256 GB ROM, tersedia dalam warna Hitam dan Ungu. Berharga RM 739, peranti itu boleh didapati di Malaysia bermula Jumaat, 30 Ogos.

Perihal Peranti Mudah Alih Manusia (HMD)

Kami adalah Peranti Mudah Alih Manusia, dan kami mulakan dengan menyesuaikan diri dengan perkara yang orang benar-benar mahukan. Pengguna kami bersemangat tentang planet ini, sering merasa dibanjiri oleh beban digital, dan memerhatikan mereka dengan teliti.

bajet. Itulah sebabnya kami sangat teruja untuk menjadi pembuat telefon pintar terbesar di Eropah, memperjuangkan telefon pembaikan di rumah, dan pergi ke untuk masa digital yang sangat diperlukan. Datang tahun ini, anda boleh mengharapkan untuk melihat portfolio baharu peranti mudah alih asal Peranti Mudah Alih Manusia, serta telefon Nokia dan perkongsian baharu yang menarik. 

Untuk maklumat lanjut, lihat www.hmd.com