Terkini | New

Pelancaran Pasukan Dan Jersi Karyawan Football Club Serta Pelancaran Single “majnun” Azmi Saat

Pelancaran Pasukan Dan Jersi Karyawan Football Club Serta Pelancaran Single “majnun” Azmi Saat


Panggung Wayang Coliseum Seni@TAR , Jalan TAR Bertempat di hadapan panggung wayang ikonik, Coliseum bersempena dengan program Santai Seni@TAR, dua agenda telah dilangsungkan iaitu pelancaran pasukan

bolasepak dan jersi rasmi Persatuan Karyawan Malaysia “Karyawan Football Club ” serta pelancaran single “ Majnun” oleh Azmi Saat, yang merupakan projek solo sang penyanyi Caliph Buskers.


“Dahulunya Karyawan mempunyai biro sukan yang agak aktif dan telah menerima pelbagai pelawaan bagi perlawanan persahabatan dari Semenangjung hingga ke Sabah Sarawak, terutamanya pasukan bolasepak dan bowling, namun ianya terhenti agak lama disebabkan pelbagai keadaan terutamanya sewaktu pendemik beberapa tahun dahulu.

“Hairee Kool datang berjumpa menyarankan agar pasukan bolasepak diaktifkan kembali dengan mengemukakan barisan pemain hebat yang terdiri dari para selebriti. Dalam masa yang sama kami turut menjemput rakan-rakan rapat Karyawan yang terdiri dari ikonik bolasepak Negara iaitu Dato Dollah Salleh , Dato Subadron Aziz dan Faiz Subri “PUSKAS” sebagai penasihat pasukan dan juga akan turut membuat penampilan pada mana-mana siri perlawanan yang bersesuaian. Ianya kombinasi yang hebat dan gah bagi pasukan ini, ujar Presiden Karyawan Dato Freddie Fernandez.


“Ini adalah ruang kami rakan-rakan artis untuk merapatkan lagi ukhwah dan juga terus sihat. Ianya aktiviti yang amat kami gemari dari zaman remaja dan pastinya rehlah sebegini juga satu ruang bagi para peminat untuk bertemu kami di padang bola.

“Nak tengok Johan Raja Lawak, Anye Yassin dan rakan-rakan artis lain buat “lawak” gelecek bola, silalah jemput Karyawan Football Club” Ujar Hairee Kool selaku Kapten dan Koordinator Pasukan Majlis hari ini adalah bagi pelancaran pasukan dan jersi rasmi pasukan yang mendapat tajaan dari Panca Abadi Automobil Sdn Bhd dan juga sokongan dari jenama selipar premium ANH.



“Bagi sesiapa yang ingin menjemput Pasukan Karyawan Football bagi perlawanan persahabatan boleh menghubungi terus Koordinator pasukan iaitu Hairee Kool di talian 011 64595069 atau saya sendiri di talian 012 2071400. Kebiasaannya kami akan mengenakan Fee dalam kadar tertentu sebagai bayaran token kepada pemain selebriti ini dan beberapa persen akan dimasukkan ke Tabung Kebajikan Karyawan , bagi membantu artis yang uzur dan menghadapi masalah”.

“Kami mahu terus berseni dengan badan yang lebih sihat” , Ujar Dato Freddie Fernandez 


Pelancaran Single “majnun” Azmi Saat

Azmi Saat Angau Dengan Layla! Siapa Layla?


Setelah dua tahun tidak mengeluarkan karya, kini Azmi Saat membuat kemunculan semula bersama single terbaharu yang berjudul “Majnun”. Tercetus tanda tanya akan siapakah dia yang bernama Majnun? Pada siapakah single terbaharu ini ditujukan dan apakah yang
telah berlaku pada Azmi Saat sepanjang tempoh dua tahun lalu?


Single terbaharu Azmi Saat, yang berjudul “Majnun” menceritakan tentang pahit yang harus ditelan oleh Majnun akan hati yang mencintai terhalang dari memiliki, hanya bayang dibuai mimpi kerana mencintai itu tidak semestinya perlu memiliki, dan tak semua yang dimiliki itu dicintai. Walaupun perit, namun itu adalah keindahan cinta yang sejati, rasa yang tersemat mati di dalam hati, selamanya.



Berikut adalah perasaan yang di rasai oleh Azmi sepanjang penghasilan Majnun dimana beliau cuba sebaiknya untuk menyatu dengan perasaan dan emosi untuk menyampaikan sebuah penceritaan yang menambat sanubari pendengar.

Menurut pengurus besar MAPMUSIC, lagu Majnun ini mempunyai aura yang tersendiri dan juga Azmi Saat merupakan penyanyi yang paling sesuai untuk lagu ini kerana Azmi mempunyai kemahiran penjiwaan yang tinggi kerana beliau mampu menjiwai lagu berikut.




Single Majnun oleh Azmi Saat akan dilancarkan pada 19 Julai ini pada jam 5 petang dan ianya mula ditonton secara eksklusif di saluran YouTube MAPMUSIC. Selain itu, lagu ini juga boleh dimainkan dan didengari melalui aplikasi penstriman atas talian seperti Spotify, iTunes, Apple Music, Joox, KKBox, Deezer, TikTok dan juga YouTube Music.

Artist Show & Promotion: +6017 - 736 9896 (BOY) / +6016 - 609 6010 (MAPMUSIC)
Email: boymapmusic@gmail.com




Info Program Santai Seni@ TAR


Merupakan program anjuran DBKL khusus untuk seniman jalanan pada minggu ke 2 dan ke 4 setiap bulan sepanjang jalan Esfahan hingga jalan Melayu. Pelbagai hiburan santai disediakan secara percuma seperti persembahan muzik , pelukis, maskot, tarian, pertandingan permainan tradisional dan lain-lain diadakan disini.

Tempat ini juga bakal dijadikan hub bagi pelbagai program seperti pelancaran album dan produk yang bersesuaian. Pihak kami amat mengalu-alukan semua untuk menjadi rakan strategik melaksanakan program disini dan kami menyediakan secara percuma tapak ini bagi yang ingin terlibat. 

Sebarang cadangan boleh email ke santaiseni00@gmail.com atau FB santai seni at TAR.