Terkini | New

Samsung Galaxy A55 5G Hadir Baharu Dengan Warna Awesome Lemon Yellow

Samsung Galaxy A55 5G Hadir Baharu Dengan Warna Awesome Lemon Yellow


Samsung melancarkan Galaxy A55 5G dalam warna awesome Lemon yellow yang segar dan bertenaga. Warna baharu yang berani ini direka bentuk untuk menonjol, menawarkan pilihan yang terang dan suka bermain untuk mereka yang ingin mengekspresikan keperibadian mereka. Walaupun warna yang menarik pasti menarik perhatian, Galaxy A55 5G memberikan lebih daripada sekadar penampilan ia penuh dengan ciri yang meningkatkan kehidupan seharian anda, menjadikannya kuasa besar dalam siri Galaxy A.

Ciri Dikuasakan AI Baharu: Bulatan untuk Carian

Salah satu tambahan yang menarik pada siri Galaxy A55 5G ialah ciri Lingkaran ke Carian[1], yang memanfaatkan kuasa AI untuk menjadikan carian dan berinteraksi dengan telefon anda lebih intuitif berbanding sebelum ini. Dengan hanya gerakan bulat mudah, anda boleh mencari perkara pada skrin anda dengan lancar tanpa menukar apl. Bulatan ke Carian membawa pengalaman telefon pintar anda ke tahap yang baharu, memberikan kemudahan di hujung jari anda.

Ciri ini, yang sebelum ini hanya tersedia pada peranti Galaxy perdana, kini menuju ke siri Galaxy A55 5G dan Galaxy A35 5G, membolehkan lebih ramai pengguna mengalami manfaat keupayaan AI canggih Samsung. Sama ada anda mengenal pasti teks atau objek dalam imej atau mencari sesuatu pada skrin anda tanpa mengetahui namanya, Bulatan ke Carian membawa hasil dengan hanya beberapa ketikan.

Memperkukuh Ciri Teras Hebat

Bukan sahaja ciri Circle to Search yang baharu, terdapat juga pelbagai ciri teras yang hebat dalam Galaxy A55 5G. Dengan 4x peningkatan OS, peranti anda sentiasa dikemas kini dengan inovasi terkini. Samsung Knox memastikan keselamatan terkemuka, melindungi data anda dengan teknologi gred pertahanan. Kamera Hebat menangkap foto dan video yang menakjubkan dalam sebarang tetapan, memberikan perincian yang jelas dan warna yang kaya dengan keupayaan HDR 12-bit, yang menawarkan 6 bilion warna yang luar biasa. Digabungkan dengan Bateri Hebat, yang menguatkan hari anda dengan prestasi berpanjangan, peranti ini terus menjadi teman anda yang boleh dipercayai, kini dengan lebih banyak sebab untuk kekal hebat.

Peroleh Ganjaran dengan Samsung Wallet

Tetapi faedah memiliki Galaxy A55 5G tidak berhenti di situ. Dengan Samsung Wallet, setiap pembelian yang anda lakukan memperoleh mata yang boleh ditebus untuk baucar, diskaun, malah sehingga 99% daripada harga pembelian produk Samsung. Sama ada anda menikmati kopi, membayar pengangkutan awam atau membeli-belah runcit mingguan, anda boleh memperoleh mata dengan setiap transaksi. Samsung Wallet menawarkan penyelesaian pembayaran yang selamat dan mudah, membolehkan anda meninggalkan dompet anda di rumah sambil menikmati faedah perbelanjaan harian anda.

Tanpa perbelanjaan minimum yang diperlukan, setiap transaksi dikira untuk memperoleh ganjaran, memberikan anda lebih banyak sebab untuk mengetik Galaxy A55 5G anda untuk membayar ke mana sahaja anda pergi. Sama ada diskaun untuk pembelian anda yang seterusnya atau penjimatan pada alat Samsung kegemaran anda, Samsung Wallet memudahkan anda memperoleh dan menebus ganjaran hanya dengan ketik mudah.

Penambahan Cerah pada Koleksi Anda dengan Promosi Hebat

Mulai sekarang hingga 16 September 2024, nikmati promosi istimewa apabila anda membeli mana-mana Galaxy A55 5G. Dapatkan Galaxy Buds FE percuma dengan pembelian anda dan manfaatkan Promosi Jualan 5G VIP Galaxy A55 untuk menerima akses eksklusif kepada aksesori terpilih dengan diskaun sehingga 50% (hanya layak membeli 5 unit pilihan aksesori pada harga diskaun). Jangan lepaskan tawaran masa terhad ini untuk meningkatkan pengalaman Galaxy anda.

Harga :
Galaxy A55 5G 
(256GB) RM1,999 
AwesomeLemon 
IceBlue yang Hebat
Lilac yang mengagumkan
Tentera Laut yang Hebat

• Galaxy Buds FE bernilai RM 399 percuma

• Akses eksklusif kepada aksesori terpilih dengan diskaun sehingga 50% daripada Promosi Jualan VIP Samsung Galaxy A55 5G[8]

• Percuma Waranti Lanjutan 1 Tahun bernilai RM129

Nantikan kempen Tawaran Luar Biasa kami yang akan datang, di mana anda boleh mendapat ganjaran dengan baucar bonus sambil anda membuat LEBIH BANYAK transaksi dengan Samsung Wallet. Nantikan peluang menarik ini untuk mendapat ganjaran hanya kerana menikmati Galaxy A55 5G anda!

Untuk membeli siri Galaxy A55 5G Awesome Lemon, sila lawati:
https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a55-5g-awesome-lemon-256gb-sm-a556ezydxme/

Untuk maklumat lanjut tentang Samsung Wallet, sila lawati:

https://www.samsung.com/my/samsung-pay/