Terkini | New

Samsung Kembangkan Circle to Search untuk Cari ke Siri Galaxy A dan Siri FE Galaxy Tab S9

Samsung Kembangkan Circle to Search untuk Carian ke Siri Galaxy A dan Siri FE Galaxy Tab S9

Dibina atas kerjasama Samsung-Google, Circle to Search membawakan pengalaman carian yang lancar kepada lebih ramai pengguna Galaxy.


Samsung Electronics Co., Ltd. hari ini mengumumkan ketersediaan Circle to Search with Google untuk peranti siri Galaxy A terpilih, memajukan AI mudah alih kepada lebih banyak peranti dalam ekosistem Galaxy. Peningkatan ini menekankan dedikasi berterusan Samsung dan Google untuk menyediakan teknologi mudah alih yang hebat kepada seramai mungkin pengguna. 

Mengikuti ketersediaan Circle to Search pada siri Galaxy A yang dipilih, pengalaman carian yang inovatif juga akan diberikan kepada Galaxy Tab S9 FE dan Tab S9 FE+, di mana paparan besar dan Galaxy S Pen membawa dimensi baharu kepada penemuan.

Circle to Search telah menjadi kegemaran peminat dengan pantas sejak dilancarkan pada siri Galaxy S24, menawarkan pengalaman penemuan transformatif yang melangkaui kaedah carian tradisional. Memandangkan ia berkembang kepada lebih banyak peranti Galaxy, termasuk Galaxy Z Flip6 dan Z Fold6 terbaharu, Circle to Search telah terus berkembang untuk meningkatkan kebolehgunaan dan intuitifnya, termasuk menambah terjemahan halaman penuh, bantuan kerja rumah dan keupayaan pengimbasan QR dan kod bar. Kini, dengan Circle to Search on the Galaxy A series dan Galaxy Tab S9 FE series, kami membawa keupayaan untuk bertanya soalan yang lebih kompleks tentang perkara yang anda lihat kepada lebih banyak lagi barisan produk Samsung.

“Kemas kini ini membuka kemungkinan baharu untuk siri Galaxy A dan siri Galaxy Tab S9 FE dan mengukuhkan komitmen kami untuk menyediakan teknologi termaju untuk lebih ramai pengguna Galaxy,” kata TM Roh, Presiden dan Ketua Perniagaan Mobile eXperience di Samsung Electronics. "Kami berdedikasi untuk membawa teknologi AI yang hebat kepada khalayak yang lebih luas, memperkasakan pengguna dengan pilihan untuk bekerja dengan lebih cekap, mencipta dengan lebih bebas dan menikmati interaksi yang lebih kaya dan diperibadikan dengan peranti mereka."

Bulatan ke Carian ialah cara baharu untuk mencari apa-apa sahaja menggunakan gerak isyarat mudah tanpa menukar apl. Apabila Bulatan untuk Carian didayakan, pengguna hanya boleh membulatkan, menyerlahkan atau mengetik mana-mana sahaja pada skrin untuk memilih teks, imej atau video yang mereka mahu cari. Ciri ini hasil kerjasama yang mendalam dengan Google merangkumi komitmen lama syarikat terhadap keterbukaan dan kerjasama. Dengan hasil dikuasakan AI yang menawarkan maklumat dan konteks yang kaya, Circle to Search meningkatkan pengalaman carian ke tahap baharu yang mudah dan teruja.

Untuk maklumat lanjut tentang siri Galaxy A, sila lawati:

https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/

Untuk maklumat lanjut tentang siri Galaxy Tab S9 FE, sila lawati:

https://www.samsung.com/my/tablets/galaxy-tab-s/galaxy-tab-s9-fe-plus-5g-light-green-128gb-sm-x616blgaxme/