Terkini | New

Abang J Melancarkan Produk Satay Dan Grill Premium Sedia Dimasak Di Aeon

Abang J Melancarkan Produk Satay Dan Grill Premium Sedia Dimasak Di Aeon

Membawa Perisa Asli Sabah Ke Seluruh Negara


Abang J, jenama yang berpangkalan di Sabah yang terkenal dengan perisa aslinya dengan penggunaan bahan mentah premium dalam sate istimewa dan produk panggangnya, berjaya melancarkan barisan produk sedia untuk dimasak di AEON Mall Cheras Selatan.



Majlis disempurnakan oleh Duli Yang Teramat Mulia Paduka Puteri Tunku Mariamz bte Al-Marhum AlMutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj, yang berkhidmat sebagai tetamu kehormat, Duli Yang Teramat Mulia dan Datuk Koh Chung Jade, Pengarah Urusan Jetsin Sdn Bhd dan pengasas Abang J, telah lama berkongsi komitmen terhadap tanggungjawab sosial korporat (CSR), bekerjasama dalam inisiatif yang memartabatkan masyarakat tempatan.



Buat pertama kalinya, produk Abang J menembusi pasaran Semenanjung Malaysia, salah satu peristiwa penting bagi jenama itu.  Selepas memantapkan diri sebagai perintis dalam produk sedia untuk dimasak Halal di Sabah, Abang J sentiasa menjadi impian untuk memasarkan produknya melalui AEON, peruncit terkemuka.  




Ini membolehkan jenama itu menjangkau khalayak yang lebih luas dan memenuhi visinya untuk membawa citarasa asli Sabah ke rumah di seluruh negara.



Semasa pelancaran, Abang J mempamerkan rangkaian luas produk sedia untuk dimasak, termasuk Siri Satay (ayam, daging lembu dan kambing), Honey Chicken Wings on Stick, dan Lamb Chops Premium.


Dihasilkan daripada bahan-bahan terbaik, produk ini menawarkan pengguna cara yang mudah dan lazat untuk merasai rasa yang kaya dan asli Sabah di dapur mereka sendiri.


“Kami sangat teruja untuk membawa produk sedia untuk dimasak kami ke AEON, memudahkan keluarga menikmati rasa unik Sabah,” kata Datuk Koh Chung Jade. Kehadiran Duli Yang Teramat Mulia Paduka Puteri Tunku Mariamz bersama kami untuk pelancaran ini adalah satu penghormatan yang luar biasa, dan sokongan beliau, bersama-sama nilai bersama kami dalam CSR, telah memainkan peranan penting dalam perjalanan kami.”




Acara pelancaran di AEON Mall Cheras Selatan mendapat sambutan yang meriah, menampilkan sampel produk, promosi eksklusif dan peluang untuk hadirin bertemu pasukan Abang J untuk mengetahui lebih lanjut tentang dedikasi jenama itu terhadap produk sedia untuk dimasak Abang J di kedai AEON di seluruh negara (tidak termasuk Kuching), menandakan satu langkah penting dalam misi jenama untuk berkongsi rasa asli Sabah dengan isi rumah di seluruh Malaysia.


Mengenai Jetsin Sdn Bhd
Ditubuhkan pada tahun 1971, sebagai pengimport dan pengedar barangan runcit, makanan sejuk beku dan biskut.  Pada tahun 1990, Syarikat kami menukar tumpuan perniagaan kepada pengkhususan dalam makanan sejuk beku, dan selepas itu, berkembang pesat dengan komitmen terhadap pelbagai Makanan Beku Halal, iaitu  bahagian ayam, kambing, daging lembu, daging kerbau, ayam proses dan produk daging lembu pada harga yang sangat kompetitif.  Semua produk dan daging sejuk beku adalah Halal dan mengikut semua piawaian yang dikawal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan Jabatan Perkhidmatan Veterinar Malaysia.

Mengenai AEON Retail
AEON CO.  (M) BHD.  ialah Kedai Barangan Am (GMS) dan Rangkaian Pasaraya terkemuka di Malaysia, dengan 28 AEON Malls, 35 AEON Stores, 7 MaxValu, 64 AEON Wellness dan 45 DAISO di seluruh negara.  Ia telah diperbadankan pada tahun 1984 sebagai menyahut jemputan Kerajaan Malaysia untuk membantu memodenkan industri peruncitan negara.

Rangkaian kedai AEON berusaha untuk memenuhi keperluan dan keinginan pengguna yang sentiasa berubah.  Berpandukan falsafah 'Pelanggan Didahulukan', pemahaman mendalam Syarikat tentang keperluan pasaran sasaran, dibantu oleh campuran produk yang optimum, AEON mengatasi jangkaan pengguna dan meningkatkan pengalaman mereka setiap kali mereka membeli-belah.

Dengan semangat nama AEON, yang bermaksud keabadian dalam bahasa Latin, matlamat AEON adalah untuk bekerjasama tanpa henti dengan pelanggan, pembekal, rakan kongsi perniagaan, pemegang saham dan komunitinya untuk mencipta masa depan dengan kemungkinan tanpa had.

Untuk maklumat lanjut, sila layari Laman web: www.aeongroupmalaysia.com Dan facebook AEON Retail Malaysia.