Terkini | New

Huawei Melancarkan HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI MatePad Pro 12.2 Dan HUAWEI WATCH Ultimate Green Generasi Seterusnya Yang Produktiviti

Huawei Melancarkan HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI MatePad Pro 12.2 Dan HUAWEI WATCH Ultimate Green  Generasi Seterusnya Yang Produktiviti

Huawei berhasrat untuk memberi inspirasi dengan produk inovatif yang menggabungkan fesyen dan kreativiti


Huawei melancarkan beberapa produk yang dinanti-nantikan, dengan pendekatan 'Fashion Forward' untuk produk inovatif pada Pelancaran Produk HUAWEI di Barcelona, Sepanyol. Pelancaran itu mengumumkan HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI MatePad Pro 12.2 yang popular, dan HUAWEI WATCH Ultimate Green Edition menyampaikan generasi baharu pengalaman produk inovatif dan teknologi dinaik taraf untuk produktiviti yang dipertingkatkan dan ketersambungan yang lancar dengan tablet serba baharu.


HUAWEI WATCH GT 5 SERIES: MENERAJUI TEPI FESYEN

HUAWEI WATCH GT 5 Series ialah antara jam tangan pintar Huawei pertama yang memperkenalkan Sistem TruSense HUAWEI, ciri penjejakan kesihatan dan kecergasan bersepadu yang disertakan dengan penderia yang dipertingkatkan dan algoritma yang dipertingkatkan dan menghasilkan hasil yang lebih pantas, lebih tepat dan lebih komprehensif.

Menampilkan Reka Bentuk Bermata Tajam yang berbeza dan tersedia dalam sejumlah 12 model berbeza dan dalam edisi Pro atau Standard, siri HUAWEI WATCH GT 5 direka untuk menerajui siri Fashion Edge, dengan edisi Pro dibuat dengan aloi titanium gred aeroangkasa dan nanokristal seramik, membawa tahap ketahanan yang lebih tinggi.

Dikemas kini kepada Sistem TruSense HUAWEI yang terbaharu, ia membolehkan Pembantu Kesejahteraan Emosi baharu Huawei mencapai peningkatan dalam pengurusan kesihatan untuk merangkumi bukan sahaja pengurusan fisiologi tetapi juga pengurusan psikologi.

Jam tangan pintar baharu membawa ciri sukan Pro-Level baharu. Untuk pemain golf dan penyelam, HUAWEI WATCH GT 5 Pro membawakan mod Padang Golf dengan kemasukan peta padang golf global serta mod Freediving, menawarkan penjejak pada pergelangan tangan yang lebih komprehensif untuk aktiviti sukan mereka. HUAWEI WATCH GT 5 Pro juga dilengkapi dengan ciri profesional untuk Trail Run, seperti sokongan untuk fungsi navigasi segmentasi, serta peta kontur 10 meter.

Selain itu, jam tangan pintar menawarkan hayat bateri yang luar biasa, dengan penggunaan sehingga 14 hari pada HUAWEI WATCH GT 5 46mm dan GT 5 Pro 46mm, dan sehingga 7 hari pada HUAWEI WATCH GT 5 41mm dan GT 5 Pro 42mm.


HUAWEI MATEPAD PRO 12.2-INCI: PAPARAN OLED TANDEM TERKEMUKA INDUSTRI, PENINGKATAN SETERUSNYA LEBIH DARI PC!

Tablet terbaharu, HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci direka untuk menyampaikan pengalaman pengguna yang tertumpu pada kreativiti dan produktiviti. Didatangkan sebagai himpunan Seperti PC, papan kekunci HUAWEI Glide dan HUAWEI M-Pencil (Generasi Ke-3), untuk pengguna yang mencari kesan paparan, pengalaman kreatif semasa bekerja, cekap, HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci sudah pasti pilihan yang ideal.

Dilengkapi dengan Paparan PaperMatte OLED Tandem yang inovatif[6], HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci memberikan kecerahan maksimum 2000nits yang mengagumkan untuk pengalaman tontonan yang tulen. Teknologi goresan anti-kilauan dan skala nano termaju memastikan pengalaman visual premium seperti kertas.

Ia dilengkapi dengan Papan Kekunci HUAWEI Glide, menampilkan stylus 2-dalam-1 dan storan papan kekunci dan reka bentuk pengecasan. Hanya meletakkan stylus dalam slot memulakan gandingan automatik dengan tablet, menghapuskan keperluan untuk gandingan berulang, dan kekal dicas, sedia untuk digunakan walaupun selepas tempoh tidak aktif yang berpanjangan.

Untuk menginspirasikan kreativiti, Apl GoPaint tablet menawarkan pelbagai alat penciptaan digital, termasuk berus Splatter yang terobosan dan berus Bendalir[11]. FangTian Painting Engine 2.0 menyokong kanvas ultra-besar 8K , menyediakan alatan gred profesional untuk ekspresi artistik.


Kemas kini kepada keluaran tahun lepas, HUAWEI WATCH Ultimate memperkenalkan Ciri Padang Golf Termaju baharu dan Mod Ekspedisi yang dipertingkatkan, bersama-sama dengan edisi hijau baharu yang menggabungkan teknologi anjakan paradigma dan ketukangan canggih, yang merangkumi semangat "Pengembaraan Ke Hadapan" dan dibina. untuk mereka yang berjiwa petualang. Edisi hijau baharu ini membawakan bezel seramik teknologi nano dwi-warna eksklusif, yang memerlukan proses pembuatan yang lebih kompleks untuk menghasilkan duo warna putih-hijau yang cantik untuk dipadankan dengan estetika.

Mod Padang Golf yang serba baharu menawarkan analitik dan cerapan yang tepat untuk peminat, jarak seperti permainan, jarak pukulan, AI Caddie dan banyak lagi. Selagi ciri Ekspedisi Import Laluan baharu yang disepadukan dengan apl Kesihatan HUAWEI, membolehkan pengguna mengimport laluan.

Huawei berdedikasi untuk membantu pengguna memupuk gaya hidup sihat dan tabiat bersenam melalui penerusan global kempen "Light Up Your Rings". Dengan memanfaatkan sistem Cincin Aktiviti dan Ganjaran Pingat, kempen ini menawarkan pengalaman menarik yang membantu individu menjalani kehidupan yang sihat.

Tambahan pula, peranti boleh pakai Huawei sentiasa direka bentuk untuk tersedia untuk telefon pintar Android dan iOS, untuk menjadikan inovasi teknologi kesihatan terkini dan ciri penjejakan sukan boleh diakses oleh khalayak yang lebih luas.


Berita menarik untuk peminat Huawei di Malaysia, produk inovatif ini, termasuk HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci, dan HUAWEI Watch Ultimate Green, akan dilancarkan tidak lama lagi di Malaysia pada 26 September 2024 ini. Pengguna Malaysia boleh melihat maju untuk mengalami teknologi inovatif Huawei dengan produk yang direka untuk meningkatkan produktiviti dan gaya hidup.

Pelancaran itu juga akan disertai dengan tawaran eksklusif bermula dari hari ini hingga 25 September 2024, menjadikannya masa yang sesuai untuk peminat teknologi dan individu yang maju dalam fesyen untuk menerokai inovasi terbaru Huawei.

Untuk siri HUAWEI WATCH GT 5, pengguna Malaysia boleh membayar deposit RM60 dan mendapat rebat RM60 di Laman Web Rasmi HUAWEI, atau menebus baucar awal RM60 di Kedai Rasmi HUAWEI di Shopee dan Kedai Utama HUAWEI di Lazada. Ia datang dengan hadiah percuma bernilai sehingga RM528 pada semua platform.

Untuk HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci, pengguna boleh membayar deposit RM100 dan mendapat rebat RM300 di Laman Web Rasmi HUAWEI, atau menebus baucar awal RM300 di Kedai Rasmi HUAWEI di Shopee dan Kedai Utama HUAWEI di Lazada. Setiap pesanan HUAWEI MatePad Pro 12.2-inci disertakan dengan hadiah percuma bernilai sehingga RM1,847 pada semua platform.

Untuk HUAWEI WATCH Ultimate Green Edition, pengguna boleh menebus baucar early bird bernilai RM150 di Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Official Store di Shopee dan HUAWEI Flagship Store di Lazada. Pengguna boleh menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM1,258 apabila memesan HUAWEI WATCH Ultimate Green Edition.

Untuk maklumat lanjut, kemas kini atau promosi tentang produk terbaru Huawei, sila lawati Laman Web Rasmi HUAWEI, halaman Facebook Rasmi HUAWEI atau Instagram.