Terkini | New

Membeli-belah di Watsons dengan Azarine Yang Menampilkan Lee Min Ho di 'Jumpa Lee Min Ho'

Membeli-belah Di Watsons Bersama Azarine Yang Menampilkan Lee Min Ho Di 'Jumpa Lee Min Ho'

Sensasi K-drama Lee Min Ho memikat ribuan peminat apabila Azarine melancarkan Hydracool Ceraspray Sunscreen baharunya di Watsons Malaysia.


Acara “Jumpa Lee Min Ho” yang dinanti-nantikan dan dihoskan oleh Azarine Cosmetic, khusus untuk Watsons, telah meninggalkan kenangan yang tidak dapat dilupakan bagi peminat K-drama di Malaysia. 



Acara itu diadakan pada 16 September di IOI City Mall, Putrajay dan menandakan pelancaran rasmi Malaysia inovasi penjagaan kulit terbaru Azarine – Hydracool Ceraspray Sunscreen SPF 50 PA+++, kini boleh didapati secara eksklusif di Watsons Malaysia.


Untuk meraikan pelancaran itu, Azarine membawa tidak lain daripada superstar Korea Lee Min Ho, duta jenama Azarine, ke Malaysia. Acara itu menarik perhatian orang ramai, dengan lebih 1,000 peminat menghadiri sesi Bertemu Pelanggan yang membeli produk Azarine bernilai RM100 di Watsons juga berpeluang eksklusif untuk bertemu Lee Min Ho, menjadikan hari itu lebih diingati oleh peminat bertuah ini. Mereka juga menerima tandatangan bertandatangan dan barangan Azarine x Lee Min Ho edisi terhad.




Lee Min Ho membuat penampilan istimewa di ruang legar IOI City Mall Putrajaya, di mana dia disambut oleh peminat bersemangat yang tidak sabar-sabar untuk melihat kelibat bintang itu.


Azarine's Hydracool Ceraspray Sunscreen SPF 50 PA+++ ialah pelindung matahari revolusioner yang menawarkan perlindungan matahari komprehensif sambil memberikan penghidratan yang sengit. Formulanya yang ringan dan tidak berminyak diperkaya dengan seramida, yang membantu menguatkan penghalang kulit dan mengekalkan kelembapan, menjadikannya sesuai untuk kegunaan harian. Format semburan memastikan penggunaan yang mudah, memberikan lapisan perlindungan yang sekata yang terasa menyegarkan pada kulit.




Pelindung Matahari Hydracool Ceraspray Azarine, yang sudah pun menjadi laris di Indonesia dengan lebih 10 juta unit terjual di seluruh dunia, direka untuk memberikan penghidratan dan perlindungan matahari yang unggul. Pelancaran di Malaysia ini adalah sebahagian daripada komitmen Azarine untuk menawarkan penyelesaian penjagaan kulit berkualiti tinggi, kini lebih mudah diakses melalui kedai Watsons di seluruh negara.




Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk Azarine dan pelindung matahari yang baru dilancarkan, lawati mana-mana kedai Watsons Malaysia atau beli-belah dalam talian di watsons.com.my.