Terkini | New

Pandang Pertama Samsung Galaxy Bud 3 Pro Yang Di Kuasai Galaxy AI Serba Baharu

Pandang Pertama Samsung Galaxy Buds3 Pro Yang Di Kuasai Galaxy AI Serba Baharu 

Kali ini akan kami kongsikan kepada anda Samsung Galaxy Buds3 Pro Yang Di Kuasai AI Baharu yang menjadi pilihan pengguna bersama pengalaman menikmati audio sebenar. Menampilkan tweeter yang pertama dan kemunculan dwi amp pada Galaxy Buds dengan pembesar suara 2 hala yang dipertingkatkan.


Menikmati audio dengan jelas bersama dengan CODEC 24-bit Dan tingkatkan pengalaman mendengar anda ke tahap seterusnya dengan noise control dan real-time interpretation secara terus bersama Galaxy AI.



Samsung Galaxy Buds3 Pro direka secara ergonomik untuk bunyi yang terbaik dan direka bentuk untuk bunyi yang optimum. Galaxy Buds3 Pro menampilkan kepala kecil bersudut untuk kesesuaian yang selesa dan untuk menyelaraskan pengalaman audio anda sementara lampu panjang menyerlahkan reka bentuk bilah dengan penutup lutsinar dan bentuk melengkung dilengkapi dengan keupayaan pengecasan USB-C dan wayarles.


Anda dapat melaksanakan segala aktiviti tanpa menganggu smartphone anda kerana boleh dikawal dengan mudah dengan menggunakan gerak isyarat. Walaupun dengan leretan pantas keatas dan bawah bagi mengawal suara manakala mencubit bagi menukar mode dalam keadaan noise cancel, Ambient Sound, Adaptive sound atau melancar aplikasi kegemaran.


Galaxy AI melaraskan bunyi mengikut kesesuaian berdasarkan bentuk telinga individu dan tabiat pemakaian, algoritma yang dipertingkatkan AI menganalisis bunyi yang dikesan melalui mikrofon dalam dan luar dalam masa nyata. Kemudian, Galaxy AI mengoptimumkan pengalaman mendengar anda dengan melaraskan bunyi agar sesuai dengan kesesuaian anda dengan tepat.




Kawalan Bunyi Adaptif Membantu Anda Ikuti perkara yang penting

Galaxy Buds3 Pro Galaxy AI, Galaxy Buds3 Pro akan mengenal pasti dan menghalang bunyi yang tidak diperlukan secara intuitif. Kemudian, ia mengoptimumkan pengalaman audio anda dengan menentukur mod ANC dan Ambien untuk sepadan dengan persekitaran anda. Jadi anda boleh mendengar lagu kegemaran anda, tanpa gangguan.

Daripada melaraskan ANC secara manual, Adaptive Noise Control secara automatik menilai dan mengurangkan hingar luaran yang tidak diingini  seperti trafik dan mencipta keseimbangan yang betul, membolehkan anda menumpukan pada mendengar perkara yang ingin anda dengar.


Perbualan
Teruskan perbualan dan Voice Detect akan menghidupkan/mematikan mod ANC dan Ambien dengan sewajarnya — supaya anda boleh mendengar dengan kuat dan jelas tanpa perlu menanggalkan Galaxy Buds3 Pro anda.


Penggera / Siren
Apabila penggera atau siren dikesan, Galaxy Buds3 Pro secara automatik bertukar kepada mod Ambien, membolehkan anda mendengar siren dan kekal berjaga-jaga, walaupun semasa mendengar muzik.



Dengan Galaxy AI, Lihat terjemahan pada telefon pintar Samsung Galaxy anda dan pada masa yang sama dengar perbualan anda ditafsirkan dalam masa nyata melalui Galaxy Buds3 Pro anda.  Untuk mengakses mod mendengar, cuma cubit dan tahan fon telinga anda dan Galaxy Buds3 Pro anda akan terus mentafsir semasa pembesar suara sedang bercakap.


Dalam mod perbualan, letakkan mikrofon telefon ke arah pembesar suara, tekan sebentar Galaxy Buds3 Pro anda dan dengar perbualan anda diterjemahkan dalam masa nyata. Setelah aplikasi dibuka, ciri Jurubahasa akan bermula dengan mod terakhir digunakan.



Samsung Galaxy Buds3 Pro menawarkan kualiti bunyi yang mengagumkan, pembatalan hingar aktif dan padanan yang selesa. Ia pertingkatlan dengan kapasiti bateri dari 53.0 mAh peningkatan ketahanan menawarkan rintangan air IP57 dan hadir dalam 2 warna pilihan putih dan silver. 


SPESIFIKASI PERANTI 
Samsung Galaxy Buds3 Pro

Model: Samsung Galaxy Buds3 Pro
Weight
: 5.4 G  |  Case Weight : 46.5
Number of MIC : 6
Speaker Enhanced : 2-way
Audio : Ambient Sound , Adaptive Noise Control , Active Noise Cancellation ,Voice Detect , Siren Detect, 360 Audio , Adaptive EQ , Adaptive ANC and Super Wide Band
Durability : IP57
Bluetooth : Bluetooth v5.4
Battery : Earbud Battery Capacity 53.0 mAh 
Sensors : Accelerometer, Gyro Sensor, Hall Sensor, Pressure Sensor, Proximity Sensor, Touch
Services and Applications :
Samsung Find , Bixby Voice Wake-up, Neck Stretch Reminder and Voice Command

Harga : RM 999
       
Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Samsung Galaxy Buds3 Pro anda boleh mengunjungi laman web dan laman sosial samsung https://www.samsung.com/my/audio-sound/galaxy-buds/galaxy-buds3-pro-silver-sm-r630nzaaxme/