Terkini | New

Sertai Tawaran AWE-Mazing dalam 3 Langkah Mudah untuk Mendapat Baucar bernilai sehingga RM190!

Sertai Tawaran AWE-Mazing dalam 3 Langkah Mudah untuk Mendapat Baucar bernilai sehingga RM190!


Jangan Lepaskan! Jika anda belum menyertai kempen Tawaran AWE-Mazing Samsung, sekarang adalah masa yang sesuai untuk menyertainya! Sangat mudah untuk mengambil bahagian, dan ganjarannya terlalu bagus untuk dilepaskan. Begini cara anda boleh bermula dengan hanya tiga langkah mudah:

1. Buka apl Samsung Wallet anda

2. Lawati halaman Kempen Tawaran AWE-Mazing dan klik "Sertai Sekarang.

3. Buat transaksi dengan Samsung Wallet dan mula menikmati baucar serta-merta!

Ia semudah itu. Dan bahagian yang terbaik? Tiada perbelanjaan minimum diperlukan. Fikirkan tentang setiap masa anda mengetik untuk pembelian kecil  sama ada membeli snek di kedai serbaneka, membayar tol atau menikmati kopi, pembelian terkecil dikira. 


Klik secara berterusan selama 20 hari berturut-turut, dan anda boleh menebus baucar bernilai sehingga RM190, termasuk baucar kegemaran seperti e-baucar Touch N Go RM50, e-baucar Baskin Robbins RM15.50 Single King Scoop, llao llao RM13.90 kecil tab dengan e-baucar topping, dan banyak lagi.

Dengan membuat pembayaran harian menggunakan Samsung Wallet, anda bukan sahaja akan memperoleh Mata Ganjaran dan mata kad kredit tetapi juga memperoleh baucar BONUS selain daripada itu! Jika anda tertanya-tanya sama ada pengguna kad debit boleh digunakan? Ya, benar-benar!


Eksklusif untuk Galaxy A55 5G #PayFam, kempen ini adalah peluang keemasan anda. Jangan lupa untuk melihat Awesome Lemon Galaxy A55 5G baharu, bermula pada hanya RM1,999  telefon yang bukan sahaja berkuasa tetapi juga padat dengan Tawaran AWE-Mazing untuk memastikan anda klik dengan bergaya.

Mulakan hari ini dan ketik cara anda untuk mendapatkan ganjaran!

Untuk membeli Galaxy A55 5G, lawati:

Untuk maklumat lanjut tentang Samsung Wallet, sila lawati:

Untuk maklumat lanjut tentang Samsung Rewards, sila lawati: