Terkini | New

Jerayawara Cahaya dan Bunyi di JBL Rewind Revolution

Jerayawara Cahaya dan Bunyi di JBL Rewind Revolution

Jerayawara memperkenalkan JBL PartyLight, JBL PartyBox dan fon telinga pemacu dwi terbaharu JBL Tour Pro 3


JBL®, jenama audio gaya hidup terkenal di bawah Harman International, memperkenalkan “JBL Rewind Revolution Roadshow” hari ini, dengan pengenalan pembesar suara JBL PartyBox mudah alih dan JBL PartyLight. Menggunakan teknologi AuracastTM, JBL PartyBox dan JBL PartyLight menyemarakkan dengan lancar muzik antara satu sama lain dan mewujudkan pengalaman deria peringkat seterusnya.


Untuk pengalaman yang lebih peribadi, fon telinga True Wireless Stereo (TWS) unggulan, JBL Tour Pro 3, yang merupakan TWS pertama dengan Auracast oleh JBL, ditampilkan ke pameran itu, dengan Sarung Pengecas Pintar dengan skrin sentuh ciri, Masa Nyata, Pembatalan Bunyi Adaptif dan pemancar audio baharu untuk dalam penerbangan. Jerayawara JBL Rewind Revolution berlangsung dari 21-27 Oktober di Mid Valley Mega Mall, East Entrance Atrium.


Produk terbaharu yang direka untuk memeriahkan majlis atau acara anda ialah JBL PartyLight Beam dan JBL PartyLight Stick. Walaupun kedua-duanya menambah pencahayaan dinamik yang disegerakkan dengan muzik yang terbaik, JBL PartyLight Beam ialah unit padat yang sesuai untuk kesan pencahayaan kinetik. JBL PartyLight Stick berdiri sekitar satu meter tinggi, sangat bagus untuk menambahkan 330º ciri peningkatan mood yang memenuhi bilik pada senarai main anda.Kedua-dua produk menggunakan teknologi AuracastTM untuk menyambung dengan mudah ke JBL PartyBox dengan menekan satu butang pada setiap peranti. Kawal kelajuan, warna dan corak daripada apl JBL PartyBox. Mikrofon terbina dalam dengan algoritma pengesanan muzik, membolehkan JBL PartyLight Beam dan JBL PartyLight Stick menyemarakkan kepada muzik yang dimainkan di dalam bilik.


Jerayawara itu turut menampilkan JBL Partybox Club 120 dan JBL PartyBox Stage 320, mempamerkan JBL Pro Sound yang mengagumkan, lampu sub-gril dan prestasi berkuasa bateri. Sama ada tarian atau R&B, pembesar suara JBL PartyBox menyampaikan bunyi berkualiti tinggi JBL yang terkenal. Pembesar suara mudah alih ini didatangkan dengan pelbagai kawalan dan ciri daripada panel kawalan atas produk, pemegang terbina dalam, bateri boleh ganti, rintangan kalis percikan IPX4, input mikrofon dan gitar, serta Bluetooth untuk menyambung ke aplikasi muzik kegemaran anda daripada peranti pilihan anda.

Encik Henry Yap, Pengarah Urusan Global Best United (M) Sdn Bhd berkata, “Anda kini boleh berpesta di luar kotak dan memasuki skap bunyi baharu dengan JBL PartyLight Beam dan JBL PartyLight Stick sebagai elemen penting anda untuk mencipta parti yang tidak dapat dilupakan. Sama ada pesta percutian atau malam yang intim, muzik dan lampu yang disegerakkan boleh menetapkan mood yang sempurna."


“Walaupun JBL PartyBox Club 120 dan JBL PartyBox Stage 320 boleh digandingkan dengan JBL PartyLight Stick dan JBL PartyLight Beam, ia juga sangat serba boleh dan kukuh untuk kegunaan luaran dan dalaman. Kedua-duanya didatangkan dengan JBL Pro Sound yang berkuasa, pertunjukan cahaya futuristik, dan kalis percikan, anda boleh menggunakannya sebagai pembesar suara atau menambah mikrofon, anda boleh membawa parti karaoke dan perayaan luar anda ke peringkat seterusnya”, tambah Henry.

Encik Mitchell Wong, Pengurus Pembangunan Perniagaan untuk JBL Malaysia berkata, “Kemajuan teknologi JBL Tour Pro 3 menawarkan sistem yang kaya dengan ciri dan boleh disesuaikan sepenuhnya. JBL Tour Pro 3 ialah fon telinga TWS unggul daripada JBL, dengan teknologi audio terkini seperti JBL Spatial 360 dengan Penjejakan Kepala, Pembatalan Bunyi Adaptif Benar 2.0 dan fon telinga pemacu dwi pertama.”


Reka bentuk dwi-pemacu dalam JBL Tour Pro 3 meningkatkan prestasi audio, mengurangkan herotan dan meningkatkan kejelasan bunyi. Sistem True Adaptive Noise Cancellation 2.0 memantau dan menentu ukur semula lebih 50,000 kali sesaat, menentu ukur semula untuk menyesuaikan diri dengan perubahan persekitaran dan mengimbangi kebocoran bunyi. Fon telinga juga dihantar dengan lima pilihan hujung telinga tambahan - empat silikon dan satu buih - untuk keselesaan dan kesesuaian yang dipertingkatkan. Tersedia dalam dua warna, hitam dan latte, skrin sarung pintar JBL Tour Pro 3 boleh diperibadikan dengan foto, kertas dinding dan menyokong 13 bahasa.

Ketersediaan. Semua produk JBL® yang ditampilkan boleh dibeli di Lazada, Shopee dan semua peruncit terkemuka:

ALL IT, Viewnet, Urban Republic, Thundermatch, Vivid Concepts, PC Image, SY Electric, THT, One Living, Harvey Norman, AES, Central Electronics, SS Audio, Brightstar Computers, Style Laser dan EKS.

Ketahui lebih lanjut mengenai Produk JBL di https://www.jblonlinestore.com.my.