Terkini | New

Samsung Secara Rasmi Melancarkan Kedai Pengalaman Elektronik Pengguna Baharu di Miri, Sarawak

Samsung Secara Rasmi Melancarkan Kedai Pengalaman Elektronik Pengguna Baharu di Miri, Sarawak


Samsung Malaysia Electronics dengan bangganya mengumumkan pembukaan rasmi Kedai Pengalaman Elektronik Pengguna Samsung terbarunya di Miri, Sarawak. Kedai baharu itu, terletak di Ngie Ann Trading, Pusat Komersial Assar, Jalan Cahaya, menandakan peristiwa penting dalam pengembangan Samsung di seluruh negeri.

Acara pelancaran besar kedai itu berlangsung pada 28 September 2024, dengan kehadiran pasukan pengurusan dari Samsung Malaysia dan Ngie Ann Trading, bersama tetamu terhormat. Ruang runcit baharu ini menawarkan pelanggan di Miri akses kepada elektronik pengguna terkini Samsung dan peralatan rumah yang inovatif, termasuk TV Pintar Neo QLED dan peralatan BESPOKE.

“Kami berbesar hati untuk membuka secara rasmi Samsung Consumer Electronics Experience Store di sini di Miri, dan kami mengucapkan terima kasih kepada Ngie Ann Trading atas perkongsian dan sokongan mereka. Kedai ini mewakili satu peristiwa penting dalam komitmen berterusan Samsung untuk membawa teknologi dan inovasi terkini ke Sarawak.” kata En. Denny Kim, Presiden Samsung Malaysia Electronics.

Kedai baharu itu mempamerkan produk AI Samsung, yang direka untuk meningkatkan pengalaman harian untuk pengguna. Daripada peralatan rumah yang canggih kepada peranti pintar, Samsung kekal berdedikasi untuk keselamatan, kemampanan dan inovasi. “Barisan produk berkuasa AI kami dicipta untuk meningkatkan kehidupan seharian anda dengan lancar, menawarkan kemudahan dan prestasi unggul,” tambah En. Denny Kim.

Pelanggan dijemput untuk melawat Kedai Pengalaman Elektronik Pengguna Samsung di Miri dan meneroka rangkaian produk premium Samsung hari ini. Jangan lepaskan peluang untuk merasai sendiri masa depan hiburan rumah dan kehidupan pintar.

Untuk maklumat lanjut, sila layari: https://www.samsung.com/my/